رهبر معظم انقلاب اسلامي : شكست سياست هاي آمريكا در منطقه، تحقق وعده هاي الهي است !

 

حضرت امام خامنه اي فرمانده معظم كل قوا، صبح امروز در مراسم مشترك دانش آموختگي دانشجويان «دانشگاه افسري و تربيت پاسدار امام حسين (ع)» به ایراد بشارت هایی عجیب از وعده الهی پرداختند :

 

http://tarikh-ayande.persiangig.com/653998_orig.jpg

 

ایشان فرمودند : شكست سياستهاي شيطان بزرگ امريكا در منطقه بسيار حساس خاورميانه، و احياي نويدبخش شعارهاي اسلامي در ميان ملتهاي به خروش آمده منطقه، تحقق بخشي از وعده هاي الهي به ملت ايران است كه ايستادگي و ثابت قدمي در اين راه، تحقق كامل نصرت الهي را به همراه خواهد آورد.

 

ايشان با اشاره به اذعان تحليلگران به شكست سياست هاي بسيار حساس و تعيين كننده امريكا در خاورميانه، افزودند: 30 سال قبل شيطان بزرگ تنها يكي از وابستگان فاسدش يعني رژيم پهلوي را از دست داده بود اما امروز شاهد از دست رفتن گسترده رژيم هاي وابسته به خود است.


رهبر انقلاب اسلامي، انزواي امريكا و احياي نويد بخش اسلام در ميان ملتهاي منطقه را از ديگر نشانه هاي تحقق وعده هاي الهي برشمردند و افزودند: امروز، با بي نتيجه ماندن تلاشهاي بي وقفه نظام سلطه، اسلام و قرآن حرف و سكه رايج جوانان و ملتهاي منطقه شده است و اين حقيقت، اهتزاز درخشان پرچمي است كه ملت ايران در سال 1357 در اين سرزمين برافراشت.

 

حضرت آيت الله خامنه اي، شكست امريكا در مسئله فلسطين را از ديگر نشانه هاي درماندگي شيطان بزرگ خواندند و خاطرنشان كردند: در همين هفته هاي اخير جوانان فلسطيني در كشورهاي مختلف منطقه، بعد از گذشت 60 سال، در روز نكبت و در اقدامي بي سابقه، مرزهاي رژيم صهيونيستي را شكستند و اين حقيقت دلنشين، طلايه تحقق وعده پروردگار مبني بر پيروزي قطعي اسلام و مسلمانان است.

 

فرمانده كل قوا، ثابت قدمي و هوشياري ملت و مسئولان ايران را شرط لازم براي تحقق كامل وعده هاي الهي برشمردند و تأكيد كردند: همه بايد مراقب باشيم كه در اين حركت عظيم و پرشتاب، پا سست نكنيم و ضمن فراموش نكردن اهداف اصلي، حواسمان به مسائل ديگر پرت نشود.

 

ايشان در همين زمينه افزودند: گناه كساني كه در روند حركت همگاني ملت ايران، آرمانهاي انقلابي ملت را از ياد بردند و به مسائل فردي و قدرت طلبي مشغول شدند گناهي بزرگ و نابخشودني است كه البته به فضل الهي، ملت اينگونه كارها را از اين افراد ياد نمي گيرد و به آنان بي اعتناست.

 

فرمانده كل قوا در پايان سخنانشان، پاسداران جوان را به تهذيب نفس، آمادگي روز افزون و انضباط برخاسته از انگيزه هاي معنوي توصيه كردند و حضور جوانان مؤمن در ارتش، سپاه، نيروهاي انتظامي و بسيج را نويدبخش آينده اي روشن دانستند.

 

 

 

 

همچنین امروز همزمان با این موج دوباره ی بشارت تحقق وعده ی خدا ، و همنوا با رهبر کبیر انقلاب - امام خامنه ای - ، جایی دیگر در همایشی به نام  «نقش انقلاب اسلامي در بيداري اسلامي» استاد پناهیان بر این موج افزود و دل مشتاقان اباصالح المهدی را منقلب ساخت :

 

http://media.farsnews.com/Media/9003/ImageReports/9003101014/5_9003101014_L600.jpg

 

حجت‌الاسلام عليرضا پناهيان گفت: جهان استكبار و استبداد به شدت نتايج انقلاب را كه در رگ و ريشه جهان نفوذ كرده است انكار مي‌كند و به احتمال قريب به يقين، تحولات آينده سرعت بيشتري خواهد شد.

وی اظهار داشت : دومينوي پيروز حق و باطل كه در منطقه در حال شكل‌گيري است آغاز شده است و سرانجام اين دومينو پيروزي است.

وي با اشاره به قرآن كريم كه اگر حق بيايد باطل نابود خواهد شد، گفت: حضرت امام در نامه‌اي به گرباچف نوشت و هشدار داد كه با نابودي كمونيست، ليبراليست جاي آن را مي‌گيرد. 

پناهيان گفت: حضور حوزه‌هاي علميه در استفاده از ابزار تبيلغاتي نوين، كمرنگ است و اين امر باعث شده است كه قادر به تبليغ ارزش‌هاي اسلامي نباشيم. 

وي ادامه داد: مطالعات درون‌ديني صورت گرفته نشان مي‌دهد؛ ظهور حق بايد مختصاتي داشته باشد تا زمينه نابودي باطل را فراهم آورد و حق به طور طبيعي در ميان اندكي از اهل حق ظهور پيدا مي‌كند. 

اين استاد دانشگاه گفت: حضرت رسول‌(ص) در صدر اسلام بنيانگذار فرهنگي بود كه آغاز كننده رسم اسلام بود تا جامعه از درون متحول شود و شرايط لازم را براي پي‌ريزي فضاي حق به وجود آورد. 

وي ادامه داد: مرحله اول براي پي‌ريزي فضاي حق، تربيت نيرو است و در مرحله دوم منجر به تحولات اجتماعي خواهد شد. حضرت امام انقلاب را سلبي ندانسته و انقلاب اسلامي را مقدمه جدي ظهور حضرت ولي عصر‌(عج) مي‌داند. 

نايب رئيس شوراي مركزي قرارگاه عمار گفت: دومينوي تحولات اجتماعي زماني سرعت خواهد گرفت كه شرايط لازم در جامعه ايجاد شده باشد.

 

 

اللهم عجل لولیک الفرج


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مطالب در رابطه با امام خامنه ای ، سردار ، خبری ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394برچسب:, | 4 PM | نویسنده : محب اهل بیت(ع) |
.: Weblog Themes By KHBT :.